2012. augusztus 23., csütörtök

Richard Castle: Heat Weave - Hőhullám

"Egy New York-i ingatlanmágnás a magasból lezuhanva halálra zúzódik a járdán. Felesége, az irigyelt asszony csak kis híján él túl egy támadást. A pénzemberek és maffiózok, akiknek bőven lehetett okuk megölni a mágnást, bombabiztos alibit tudnak igazolni. Ekkor -a fojtogatóan perzselő hőhullám alatt- újabb megdöbbentő gyilkosság történik, és a gazdagok rejtélyes világában még több mocskos titok tárul fel a nyomozás során. Olyan titkok kerülnek napvilágra, melyek végzetesek lehetnek. Olyan titkok, melyeket sűrű homály fedett, míg csak egy New York-i nyomozó fényt nem derített rájuk. 
A szenzációs regényíró, Richard Castle, a minden eladási rekordot megdöntött, népszerű Derrick Storm-regények szerzője ebben a könyvében mutatja be új hősét, a New York-i rendőrség gyilkossági nyomozóját, Nikki Heatet. 
Az egyik legjobb gyilkossági csoportot vezető kemény, szexi és vérprofi Heat szenvedélyesen keresi az igazságot. Szinte megoldhatatlan nehézségek elé állítják, amikor főnöke a nyakára ülteti a bulvármagazinok sztár-újságíróját, Jameson Rookot, aki a New York elitjéről írandó cikkéhez gyűjt anyagot. A Pulitzer-díjas Rook belevaló és jóképű fickó, de Heatnek nem csupán a férfi kotnyeleskedése és okoskodása okoz gondot. Miközben közösen igyekeznek felgöngyölíteni az ingatlanmágnás meggyilkolásának rejtélyes ügyét, a nyomozónő rájön, hogy szembe kell néznie a kettejük között kipattant szikrával is... és ez süt csak igazán!"

Nagyon szeretem a Castle című sorozatot, amely arról szól, hogy "a krimi koronázatlan királya Rick Castle (Nathan Fillion) az egyik legsikeresebb író, akitől újabb remekműveket várnak. Csakhogy Castle alkotói válságba került, nincs egyetlen eredeti sztorija sem, ezért kapóra jön neki, amikor egy ügyben a rendőrség a segítségét kéri. Kapcsolatai révén eléri, hogy a rendőrség tanácsadójaként részt vehessen Kate Beckett (Stana Katic) nyomozónő mellett a nyomozásokban. Ennek azonban Beckett cseppet sem örül, mert Castle idegesítően pimasz, öntelt, irányíthatatlan és gátlástalanul használja kisfiús sármját. A folyton civódó páros a kényszerű közös munka kapcsán számos ügyet megold, miközben egyre jobban megismerik egymást." (port.hu)
 

Szuper volt a könyv, visszaadta a sorozat hangulatát, ilyesmire számítottam, tetszett, remélem, követik majd újabbak :-)

9 megjegyzés:

  1. Szia!

    Régóta olvasom mindkét blogodat, gratulálok hozzájuk!
    Könyvet ajánlanék:
    Karen Marie Moning: Tündérkrónikák

    Paranormális, izgalmas, komplex, ráadásul Írországban játszódik.:) Ír-kelta mitológia, tündérek, akik nem jók, nagyon-nagyon nem jók.
    Ráadásul fejlődésregény is, mert a főhősnő átalakulása nagyon jól van megírva. (nem, nem szabad az első oldal után sikítva eldobni, a 48. rózsaszín ruhadarab leírása után.:DD )

    Szívből ajánlom, Ward és társai után igazi frissesség a paranormális palettán.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kriszti!

      Köszi, örülök, hogy olvasol! :)

      Izgalmasan hangzik, köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmemet :)

      Detti

      Törlés
    2. Szia Kriszti!

      Felfaltam az első hármat, függő lettem, pedig nem is ettem Unseelie húst!!!!! Nem tudom mikor és hogyan jutok hozzá az utolsó kettő kötethez, de nagyon-nagyon várom a folytatást és a lezárást!

      Nagyon köszönöm az ajánlást! :-)

      Detti

      Törlés
  2. Szia!

    Jaj, de örülök, hogy tetszik! én sem tudtam letenni, annyira más, mint az eddigi sorozatok!:)
    Az utolsó része szept. 17-én jelent meg magyarul, úgyhogy elvileg már mind az 5 rész elérhető.

    A másik sorozat, amit nem tudtam letenni, Larissa Ione Daemonica sorozata, ami gyakorlatilag egy démonkórház körül bonyolódik. Mint a Vészhelyzet-ben, csak itt a páciensek, és az orvosok is démonok, vámpírok, vérfarkasok, stb. Nálam kiütötte Ward-ot a nyeregből, pedig ez nagy szó!:)
    Magyarul azt hiszem, mostanában kezdik kiadni, érdemes kivárni, de ha az angolod elég stbail, nekiugorhatsz így is. 5 része van, plusz egy 4 részes spin-off sorozat van még hozzá, az Apokalipszis 4 lovasáról.

    Aztán ott van még Sherrilyn Kenyon Sötét vadász c. sorozata, ami egy egész univerzum...erről nem is tudok mesélni, mert annyira komplex...viszont magába szippant a világa, és nem ereszt.:) Itt a novellákkal együtt 32 "adag" olvasnivaló van, én 6 hét alatt "ettem meg".:DD Magyarul nem tudom, hogy mennyi hozzáférhető belőle, de azt hiszem, a novellákat nem is fordították még le.

    Jó olvasást!:)

    U.i.: a másik blogodban nem írnál egyszer a gobelinezésről? úgy láttam, csináltál már ilyet, én most állok neki az elsőnek, és minden infót elraktározok.:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Azóta elolvastam a 4-5. részt is, nagyon jó volt :-)

    Ezeket az ajánlásokat is köszönöm :-))))

    A gobelinezést 10 éve abbahagytam, úgyhogy a blogban biztos nem írok róla, de ha küldesz emilt, szívesen írok róla külön neked. Az emailcímem d.tunderke és gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Oké, írok emilt, és köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Gena Showaltertől jutott még eszembe az Alvilág Urai c. sorozat, meg esetleg Lara Adriantől a Midnight Breed (ennek nem tudom a pontos magyar címét).

    GS-től a legelső, kezdő novella szerintem nagyon gyenge, szinte már vicces, de utána nagyon jól belehúz a sorozat, kifejezetten jó lesz.
    Adrian meg...az eleje színtiszta Ward-másolásnak tűnik, mégis kicsit más...és utána meg teljesen új irányt vesz.

    Wardtól én még szeretem a Bukott Angyalok c. sorozatát is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a további tippeket, jegyzetelek szorgalmasan :-)
      A Bukott angyalokat én is szeretem, az Irigységet már nagyon várom; réges-rég a kiadónál van a fordítás...

      Törlés
  6. Jaj, ami lemaradt:

    Karen Marie Moning-nak van egy Hegylakó c. sorozata, amiben szerepel náhány karakter a Tündérkrónikákból, ill. állítólag onnan sok minden megvilágosodik, ami a TK-ban esetleg nem teljesen tiszta.
    A Hegylakó inkább történelmi-romantikus, de jól megágyaz a TK kelta-vonulatának.
    Most pedig egy könyvesblogon olvastam a TK kvázi-folytatásának, az ICED-nak a kritikáját, ami Dani szemszögéből viszi tovább a történetet. A blogger odavan érte, szóval nem lett rossz ezek szerint. A hírek alapján nem young adult, úgyhogy lesz izgalom ebben is.:) Magyarul még nem jelent meg, de az írónő könyvei szerintem a könnyen olvasható kategóriába tartoznak angolul.

    VálaszTörlés