2013. január 10., csütörtök

Vissza- és előretekintés

A blogot 2011. január 1-jén kezdtem el írni, de már 2008. második felétől vezettem egy listát az elolvasott könyvekről. A kreatív blogomban néha feltűnt egy-egy könyvajánló, és 2010-ben 100 könyvet olvastam el, ez adta az ötletet, hogy a könyves bejegyzések saját helyre költözzenek. Lássuk csak, hogyan is állok jelenleg:

Könyvajánlók és egyéb bejegyzések száma:
2011: 62
2012: 13
2013: Eddig 4, remélem, sokáig tart a lelkesedés.

Újonnan felfedezett kedvenc szerzők:
2009: Stephenie Meyer, J. D. Robb
2010: Tess Gerritsen, Fejős Éva, J. R. Ward
2011: Stieg Larsson, Daniel Silva, Robert Ludlum, Katie Fforde, Johanna Lindsey
2012: M. C. Beaton, Richard Castle (remélem, lesz több könyve is), Karen Marie Moning, Diana Gabaldon

Olvasott könyvek száma:
2009: 51
2010: 71
2011: 100 (beszabadultam a könyvtárba, és hanyagoltam a hímzést és a gyöngyözést)
2012: 61
2013: Eddig 3. Most kettőt olvasok párhuzamosan, Christopher Paolini: Eragon 4.-et itthon, mert túl súlyos magammal cipelni. Utazás közben pedig az Dold-Mihajlov: Ordasok között c. kalandregényt a szuper, pihekönnyű ebook-olvasómon, amelyet a páromtól ♥ kaptam karácsonyra :-)


Az olvasással is szeretek biztosra menni, hogy ha már rászánom az időt, akkor pozitív élményekkel gazdagodjam, ezért szoktam már bevált szerzőktől könyveket választani, újraolvasni kedvenc könyveket, vagy mások ajánlása alapján könyvet választani. Idén már fel is fedeztem a True Blood sorozatot, és elhatároztam, hogy megkóstolom Cassandra Clare, Sherrilyn Kenyon, Douglas Preston+Lincoln Child, Gena Showalter, George R R Martin, Joanne Fluke, Larissa Ione, Suzanne Collins könyveit, meg ami még az utamba akad.

(Kép forrása: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjScXnY5L7rRf3xj78hw1ZwpeXw3bCYZ4dBMOAW0SYmieTqoQx_MFaKR_m-S_ZRVXuwHAWZ7wg4Qgcjn-RLrjx-vTXqGBQVl7dT_eQUmOFtGYsGSJWkl2oQ2h3H4h_VF56gtrLiOXWyGTr3/s1600/olvas%25C3%25B3+sarok+1.jpg)


2 megjegyzés:

  1. Én is remélem, hogy megmarad a lelkesedésed!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nincs vége januárnak, és már 7 bejegyzés született :-)

      Törlés